Posted by: al7aqeeqa | October 25, 2009

Flywheel فيلم مسيحي


Jay Austin wants to sell you a car, and it doesn’t matter to him how he does it. He is dishonest in his business, and that’s exactly how he conducts his personal life as well. He is dishonest in all of his relationships – even his wife and son know they can’t trust him. However, as Jay works on restoring a classic 1958 Triumph TR3A convertible, he comes face-to-face with the reality that his life is spinning out of control because of the choices he has made and the way he has conducted himself in his business and in his relationships. He resolves to give his life and his business over to God and make God the "Boss," and begins the ride of his life! Despite the fact that selling cars at honest prices may cause him to loose his business (as it would have been a struggle even at the dishonest prices he had been selling cars), he decides that he is going to be honest in all of his dealings. He gives the business over to God and says that it is His car lot and He can do with it as He pleases. If the business goes under, then it is because God allowed it; if the business succeeds it will be because God saved it… all he desires is to finish well by honoring God with the way he conducts his business, and indeed to honor God in all of his relationships.

B000VECADK_01_LZZZZZZZ

"جاي اوستن" بائع سيارات مسيحي يريد أن يبيع لك سيارة ، ولا يهمه كيف يفعل ذلك. انه ليس أميناً في عمله ، وهذا هو بالضبط طريقته في إدارة حياته الشخصية كذلك. انه غير شريف في كل ما لديه علاقات – وحتى زوجته وابنه يعرفون أنهم لا يستطيعون الثقة به. لكن ، وبينما "جاي" يعمل على صيانة سيارة كلاسيكية انتاج عام 1958 ذات غطاء، يأتي وجهاً لوجه مع واقع حياته هو أن يخرج عن سيطرته بسبب الاختيارات التي قام بها والطريقة التي تصرف بها في عمله و في علاقاته. فقرر أن يسلِّم حياته للرب يسوع ويتوب وأن يجعل الله هو رئيسه في العمل، ويبدأ رحلة حياته من جديد! على الرغم من أن بيع السيارات بأسعار صادقة قد يسبب له خسارة عمله (على الرغم من المنافسة حتى في البيع بأسعار غير شريفة) ، وقرر أن يكون أميناً في كل مبيعاته وتعاملاته. فهو سلِّم تجارته لله وقال لله "أنت صاحب السيارات فافعل بها كما تشاء. فإذا فشلت تجارتي فهذا لأن الله سمح لها وإذا نجحت سيكون لأن الله حفظها…". كان كل ما يرغبه هو أن يكمل حياته جيداً بإكرام اسم الله عن طريق سلوكه في تجارته وإكرامه حقاً في كل ما لديه علاقات.

فيلم رائع جميل ومؤثر
أتمنى لكم مشاهدة ممتعة
الفيلم حجمه سبعمائة ميجا تقريباً قمت بضغطه إلى 300 ميجا تقريباً فقط لأني من محبي الصور الجيدة ولكي تستمتعوا بالفيلم أيضاً
الفيلم مقسم إلى أربعة أجزاء يتم إنزالهم بجانب بعضهم وفك الضغط باستخدام برنامج winrar ومن يواجهه مشاكل فقط يخبرني

الروابط
الجزء الأول
http://www.mediafire.com/file/djjmzmymtzy/Flywheel (2003).part1.rar
الجزء الثاني
http://www.mediafire.com/file/mymtynt4yvt/Flywheel (2003).part2.rar
الجزء الثالث
http://www.mediafire.com/file/kzmbjrmhjdu/Flywheel (2003).part3.rar
الجزء الرابع
http://www.mediafire.com/file/zzdumoq0gje/Flywheel (2003).part4.rar
صلوا من أجلي
إلى اللقاء في أفلام جديدة وشيقة


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: